«دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان » با داوری اساتید برجسته روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. به گزارش روابط عمومی این جشنواره اکبر محمدی دیگر داوربخش سازهای بادیِ کلاسیک غربی است. که داوری اجراهای این دوره را عهده دار خواهد بود.

اکبر محمدی در خصوص ارزیابی آثار رسیده به جشنواره دوازدهم توضیح داد:اجراها در بخشی که من داوری آن ها را عهده دار هستم،  بسیار خوب بود.به خصوص شرکت کنندگان در بخش سازهای بادی چوبی پیشرفت فراوانی داشتند. اما در قسمت سازهای بادی برنجی حتی کیفیت نسبی سال های قبل را نداشتیم. در مجموع شرکت کنندگان در بخش سازهای بادی چوبی از قابلیت های بهتری برخوردار بودند و رپرتوآر تازه تری اجرا کردند و امیدوارم در فینال هم با توجه به توانایی شان وذاتی که برای اجرا دارند بتوانیم، شاهد این کیفیت باشیم.

این هنرمند سازهای بادی در باره نحوه اثرگذاری جشنواره جوانان نیز گفت: برگزاری جشنواره ها قطعا بی تاثیر نیست. من فکر می کنم این قدم هایی که برای رشد موسیقی جوانان برداشته می شود حتی اگر کوتاه هم باشند. در طولانی مدت تاثیرگذار خواهند بود و من امیدوارم نسبت به برگزاری این جشنواره ها و فعالیت های هنری نگاه وسیع تری به وجود بیاید. چون این تنها روزنه و امید برای نسل جوان ما است، که به طور آکادمیک تحصیل می کنند و حتی جوانان شهرستانی ما، این شانس را دارند که به طور صحیح آموزده شوند. اما در کل من به طور نسبی افق های باز و روشنی را پیش روی این حرکت ها می بینم.