به گزارش روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با راه یابی ۱۱۲۰ نوازنده و خواننده به مرحله نهایی جشنواره پانزدهم، رپرتوار اجرایی برای مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی منتشر شد.

 

راه یافتگان به مرحله نهایی می‌بایست آثار خود را بر اساس رپرتوار تعیین شده،از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ آبان ماه در سامانه بامک بارگذاری کنند. رپرتوار مرحله نهایی بخش موسیقی کلاسیک در فراخوان اعلام شده بود و رپرتوار مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی نیز به صورت جداگانه منتشر شد.

 

اسامی برگزیدگان بخش‌های موسیقی نواحی، آهنگسازی و آفرینش در تکنوازی بواسطه تک‌مرحله‌ای بودن این بخش‌ها، در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان هم‌زمان با سایر بخش‌ها اعلام می‌شود.

 

با توجه به شیوع بیماری کرونا؛ پانزدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان همانند سال گذشته، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

 

هرگونه تغییر احتمالی در روند برگزاری جشنواره از سوی روابط عمومی، سایت رسمی جشنواره به نشانی nfym.ir و صفحه رسمی اینستاگرام جشنواره@nfym.iran  اعلام خواهد شد.

 

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پاییز امسال به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌‌شود.

 

جهت مشاهده رپرتوار بخش نهایی موسیقی دستگاهی فایل ذیل را دانلود کنید

رپرتوار بخش موسیقی دستگاهی